ŠKOLA ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE – PULA

Provođenje međunarodnih projekata sastavni je dio Školskog kurikuluma već više od desetljeća. Međunarodna suradnja predstavlja važan dio identiteta Škole, ne samo kroz programe EU već i kroz različite druge projekte, ali i bilateralne i multilateralne suradnje s ustanovama odgoja i obrazovanja.

Škola svoju međunarodnu suradnju nastoji izgraditi u gotovo svakom segmentu djelovanja. Dokaz tome su sudjelovanja ustanova iz Europe i regije na aktivnostima koje provodimo poput sportskih natjecanja (poput Otvorenog međunarodnog prvenstva u atletici), Likovne kolonije, Smotre „Upoznaj me za stolom i drugih. Uz to, svakako treba spomenuti i sudjelovanje učenika na sportskim natjecanjima diljem svijeta, poput Svjetskih igara Specijalne olimpijade.

Djelatnici i učenici Škole uključuju se u različite programe Europske unije / Vijeća Europe od 2008. godine. Započeli smo s uključivanjem u Pestalozzi program namijenjen edukaciji i razvoju profesionalaca u području odgoja i obrazovanja. Od 2010. godine uključujemo se u Comenius stručna usavršavanja te Comenius multilateralna partnerstva, te od 2015. u Erasmus+ multilateralna partnerstva. Do danas je u školi tako realizirano sljedeće:

CHILDREN’S RIGHTS Pestalozzi stručno usavršavanje, 2008.

Usavršavanje je održano u Bad Wildbadu u Njemačkoj, uz sudionike iz brojnih drugih zemalja poput Malte, Grčke, Italije, Bugarske i drugih.

EUROPEAN COURSE: INDIVIDUALISED LEARNING IN AN INCLUSIVE SCHOOL Comenius stručno usavršavanje, 2010.

Usavršavanje na temu inkluzivnosti, ne samo u smislu uključivanja djece s teškoćama u razvoju,već i migranata i svih drugih marginaliziranih skupina održano je u Haldenu, Norveška. 

COMENIUS ASSISTANT PROGRAM, 2012.

Škola je 2012. bila domaćin Comenius asistentici iz Njemačke koja se obrazovala u području specijalnog odgoja i obrazovanja. Asistentica je u Školi boravila u trajanju od 5 mjeseci tijekom čega se uključivala u sve aktivnosti Šole, s naglaskom na odgojno-obrazovni i rehabilitacijski rad.

SPORT OHNE GRENZEN, Comenius multilateralno partnerstvo, 2012.-2014.

Škola se po prvi puta uključila u multilateralna partnerstva, kao jedna od prvih hrvatskih ustanova koje provode posebne programe odgoja i obrazovanja u programima EU. Partneri, s kojima smo kasnije razvili odnose koji traju sve do danas, su bile škole za učenike s teškoćama u razvoju iz Rudolstadta, Njemačka, Stribra, Češka, Lesnice, Poljska, Echternacha, Luksemburg i Schweicha, Njemačka.

EUROPAERISCHER BERUFSWAHLPASS, Erasmus+ KA2 multilateralno partnerstvo, 2015.-2018.

Multilateralno partnerstvo na temu „Europska strukovna putovnica“ bilo je usmjereno na učenje o zanimanjima tipičnim za partnerske regije, uključujući proizvodnju porculana, preradu vune, zemljoradnju, vinogradarstvo i ribarstvo. Partneri ponovo uključuju Njemačku, Poljsku, Češku, Luksemburg, uz dodatak još jedne škole iz Pucka na samom sjeveru Poljske.

Projekt je u Njemačkoj 2018. godine dobio nagradu njemačkog ministarstva obrazovanja „Success stories 2018“.

NA KRILIMA JEZIKA, Erasmus+ multilateralno partnerstvo, 2016.

U ovom projektu partneri su bili škole koje obrazuju učenike s većim, višestrukim teškoćama u razvoju iz Hrvatske i Slovenije CUDV Dobrna, Centar za odgoj i obrazovanje Šubićevac Šibenik i Škola za odgoj i obrazovanje – Pula. Cilj je bio razvoj komunikacijskih i digitalnih kompetencija.

MOJI KORIJENI, Erasmus+ bilateralno partnerstvo 2018.-2019.

Još jedan projekt namijenjen učenicima s većim, višestrukim teškoćama u razvoju, u partnerstvu s CUDV Dobrna iz Slovenije. Tema je bila usmjerena na razvoj i izgradnju tolerancije i uvažavanje različitosti kroz iskustvene radionice

JAČANJE OSOBNOG RAZVOJA UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU KROZ INTERKULTURALNE AKTIVNOSTI, Erasmus+ KA2 multilateralno partnerstvo, 2018.-2021.

Ciljevi projekta bili su usmjereni na izjednačavanje mogućnosti djece s teškoćama u razvoju kroz razvoj osobnih iskustava (inače nedostupnih), konkretno kroz sudjelovanje u lokalnim događajima u svrhu učenja o običajima i razvoja interkulturalnih kompetencija, te na razvoj digitalnih kompetencija, jačanje suradnje i ideje ujedinjene Europe.

EUROPSKI PRIRUČNIK ZA AKTIVNU ZAŠTITU OKOLIŠA, Erasmus+ KA2 multilateralno partnerstvo, 2020.-2023. 

Projekt koji upravo privodimo kraju usmjeren je na razvoj inkluzije i kompetencija učenika kroz aktivnosti zaštite okoliša

Skip to content