Provođenje međunarodnih projekata sastavni je dio Školskog kurikuluma već više od desetljeća. Međunarodna suradnja predstavlja važan dio identiteta Škole, ne samo kroz programe EU već i kroz različite druge projekte, ali i bilateralne i multilateralne suradnje s ustanovama odgoja i obrazovanja.
Škola svoju međunarodnu suradnju nastoji izgraditi u gotovo svakom segmentu djelovanja. Dokaz tome su sudjelovanja ustanova iz Europe i regije na aktivnostima koje provodimo poput sportskih natjecanja (poput Otvorenog međunarodnog prvenstva u atletici), Likovne kolonije, Smotre „Upoznaj me za stolom i drugih. Uz to, svakako treba spomenuti i sudjelovanje učenika na sportskim natjecanjima diljem svijeta, poput Svjetskih igara Specijalne olimpijade.
Djelatnici i učenici Škole uključuju se u različite programe Europske unije / Vijeća Europe od 2008. godine. Započeli smo s uključivanjem u Pestalozzi program namijenjen edukaciji i razvoju profesionalaca u području odgoja i obrazovanja. Od 2010. godine uključujemo se u Comenius stručna usavršavanja te Comenius multilateralna partnerstva, te od 2015. u Erasmus+ multilateralna partnerstva. Do danas je u školi tako realizirano sljedeće:
CHILDREN’S RIGHTS Pestalozzi stručno usavršavanje, 2008.
Usavršavanje je održano u Bad Wildbadu u Njemačkoj, uz sudionike iz brojnih drugih zemalja poput Malte, Grčke, Italije, Bugarske i drugih.
EUROPEAN COURSE: INDIVIDUALISED LEARNING IN AN INCLUSIVE SCHOOL Comenius stručno usavršavanje, 2010.
Usavršavanje na temu inkluzivnosti, ne samo u smislu uključivanja djece s teškoćama u razvoju,već i migranata i svih drugih marginaliziranih skupina održano je u Haldenu, Norveška.
COMENIUS ASSISTANT PROGRAM, 2012.
Škola je 2012. bila domaćin Comenius asistentici iz Njemačke koja se obrazovala u području specijalnog odgoja i obrazovanja. Asistentica je u Školi boravila u trajanju od 5 mjeseci tijekom čega se uključivala u sve aktivnosti Šole, s naglaskom na odgojno-obrazovni i rehabilitacijski rad.
SPORT OHNE GRENZEN, Comenius multilateralno partnerstvo, 2012.-2014.
Škola se po prvi puta uključila u multilateralna partnerstva, kao jedna od prvih hrvatskih ustanova koje provode posebne programe odgoja i obrazovanja u programima EU. Partneri, s kojima smo kasnije razvili odnose koji traju sve do danas, su bile škole za učenike s teškoćama u razvoju iz Rudolstadta, Njemačka, Stribra, Češka, Lesnice, Poljska, Echternacha, Luksemburg i Schweicha, Njemačka.
EUROPAERISCHER BERUFSWAHLPASS, Erasmus+ KA2 multilateralno partnerstvo, 2015.-2018.
Multilateralno partnerstvo na temu „Europska strukovna putovnica“ bilo je usmjereno na učenje o zanimanjima tipičnim za partnerske regije, uključujući proizvodnju porculana, preradu vune, zemljoradnju, vinogradarstvo i ribarstvo. Partneri ponovo uključuju Njemačku, Poljsku, Češku, Luksemburg, uz dodatak još jedne škole iz Pucka na samom sjeveru Poljske.
Projekt je u Njemačkoj 2018. godine dobio nagradu njemačkog ministarstva obrazovanja „Success stories 2018“.
NA KRILIMA JEZIKA, Erasmus+ multilateralno partnerstvo, 2016.
U ovom projektu partneri su bili škole koje obrazuju učenike s većim, višestrukim teškoćama u razvoju iz Hrvatske i Slovenije CUDV Dobrna, Centar za odgoj i obrazovanje Šubićevac Šibenik i Škola za odgoj i obrazovanje – Pula. Cilj je bio razvoj komunikacijskih i digitalnih kompetencija.
MOJI KORIJENI, Erasmus+ bilateralno partnerstvo 2018.-2019.
Još jedan projekt namijenjen učenicima s većim, višestrukim teškoćama u razvoju, u partnerstvu s CUDV Dobrna iz Slovenije. Tema je bila usmjerena na razvoj i izgradnju tolerancije i uvažavanje različitosti kroz iskustvene radionice
JAČANJE OSOBNOG RAZVOJA UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU KROZ INTERKULTURALNE AKTIVNOSTI, Erasmus+ KA2 multilateralno partnerstvo, 2018.-2021.
Ciljevi projekta bili su usmjereni na izjednačavanje mogućnosti djece s teškoćama u razvoju kroz razvoj osobnih iskustava (inače nedostupnih), konkretno kroz sudjelovanje u lokalnim događajima u svrhu učenja o običajima i razvoja interkulturalnih kompetencija, te na razvoj digitalnih kompetencija, jačanje suradnje i ideje ujedinjene Europe.
EUROPSKI PRIRUČNIK ZA AKTIVNU ZAŠTITU OKOLIŠA, Erasmus+ KA2 multilateralno partnerstvo, 2020.-2023.
Projekt koji upravo privodimo kraju usmjeren je na razvoj inkluzije i kompetencija učenika kroz aktivnosti zaštite okoliša