U sklopu projekta ZAJEDNO DO ZNANJA 6 / INSIEME PER IL SAPERE 6, SF.2.4.06.06.0027. financiranog bespovratnim sredstvima iz Europskog socijalnog fonda plus u financijskom razdoblju 2021.-2027., nabavljena je edukativna igra:
– PADOBRAN dimenzija Ø3,5 m
U nastavi tjelesne i zdravstvene kulture padobran se koristi za :
- Uvodno zagrijavanje
- Vježbe oblikovanja
- Vježbe snage i fleksibilnosti
- Natjecateljke igre
- Vježbe opuštanja
Sve igre koje imaju formu kruga također se mogu igrati i sa padobranom.
U sklopu projekta osiguralo se preko 110 pomoćnika u nastavi za preko 160 učenika s teškoćama u nastavi u osnovnim školama kojima je osnivač Grad Pula-Pola.
NAZIV PROJEKTA: ZAJEDNO DO ZNANJA 6, -osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika za učenike s teškoćama u nastavi u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, FAZA VII.
NOSITELJ PROJEKTA: Grad Pula-Pola
FOND: Europski socijalni fond plus (ESF+)
PROGRAM: Program Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027.
UKUPAN IZNOS PROJEKTA 4.157.352,00 €
IZNOS EU POTPORE 2.310.000,00 €
INTENZITET POTPORE 55,56 %
RAZDOBLJE PROVEDBE: 22.08.2024. – 22.08.2027. (3 godine)
Projektom ZAJEDNO DO ZNANJA 6 omogućava se potrebna podrška za sudjelovanje u programima odgojno-obrazovnih ustanova učenicima s teškoćama u razvoju, osiguravanjem stručne pomoći PUN/SKP, tijekom nastavnih godina 2024./2025., 2025./2026. i 2026./2027.
Cilj projekta je pružiti potporu uključivanju učenika s teškoćama u odgojno-obrazovne ustanove osnivača Grada Pule, kako bi se osigurali uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje u primarnom obrazovanju.
Uključivanje pomoćnika u nastavi u rad s učenicima s teškoćama u razvoju pomaže u prevladavanju socijalno-psiholoških prepreka, usvajanju znanja, vještina i iskustava potrebnih za svakodnevni život i socijalnu integraciju te za njihovo ravnopravno uključivanje u zajednicu. Svako dijete može učiti i napredovati u skladu sa svojim individualnim sposobnostima. Projektom se osiguravaju pretpostavke za inkluzivno obrazovanje djece s teškoćama u razvoju, podizanje kvalitete njihova života, te tolerancija i prihvaćanje različitosti u školskom okruženju.